Фото з мережі Інтернет
Перед новим роком зріс попит на книжки у зв'язку із "ковідною тисячою", яку більшість киян вирішили витратити саме таким способом, замовлення чекати тепер треба набагато довше
Про це повідомляє інформаційний портал "Мой Киев" із покликанням на сторінку менеджерки Інституту когнітивного моделювання Надії Потоцької у Facebook.
Попит на книжки через старт програми єПідтримка виявився настільки високими, що книгарням доводиться працювати в турборежимі, щоб опрацювати всі замовлення, та все одно їх не встигають відправляти вчасно. Щоденна кількість замовлень книжок зросла втричі в магазинів та найбільших видавництвах. Це більше, ніж навіть у минулому році і під час новорічних свят. Надія Потоцька зазначила:
Yakaboo кажуть, що продають 168,4 тисячі книжок проти десь 50000. Але підозрюю, що може і більше бути.
За її словами, такого ніколи не було, навіть на чорні п'ятниці: наплив клієнтів настільки великий, що у Yakaboo ліг спочатку сайт, а потім і служба доставки. єПідтримка ще показала, що галузь не витримує таких навантажень і є зона росту:
Три дні замість однієї чи кількох годин по Києву, а з 27 всі замовлення взагалі після НР пообіцяли доставити. Кілька сайтів теж лягли. Спробуйте десь замовити книгу – вам напишуть вибачення, а вже потім деталі. Доставка посунулась на 2-5 днів.
СЕО національної книжкової платформи Yakaboo Іван Богдан визнає, що через неочікувано великий попит на книжки компанії довелось збільшити терміни доставки і про це не встигли завчасно попередити усіх клієнтів:
Ми відпрацьовуємо найбільше навантаження та об'єми замовлень. Майже 250 тисяч книжок вже відправлено, і ми надалі продовжуємо працювати в посиленому режимі. Щодня приймаємо та обробляємо майже 30 тисяч звернень у контакт-центрі, наші оператори на телефонних гарячих лініях та у соцмережах перевантажені, тому не всі ви можете нам оперативно додзвонитись.
У Видавництві старого Лева попереджають, що у зв'язку з великою кількістю замовлень у новорічно-різдвяний період відправка інтернет-замовлень відбуватиметься від 1 до 5 робочих днів. Схожа ситуація й у інших компаніях. Так, у книгарні "Є" повідомили, що в інтернет-магазині "збільшили технічні потужності, збільшили в рази кількість персоналу та перевели логістичний центр на цілодобову роботу". На Facebook-сторінці "Абабагаламага" пишуть, що замовлення довелося опрацьовувати "і вдень, і вночі".
Нагадаємо, що в Дарницькому районі горіли 500 квадратних метрів складів.